22 september

Heej, min dag kunde inte bli bättre.
Slutade halv 12, gymmade,kom hem,duschade och blev fräsh.
Sedan kom min älskling hem till mig, oj vad lycklig jag blev!
Det blev som vanligt mys framför tvn och sedan lagade vi middag tillsammans.
Efter vi åt så blev det makaronikrig, så det flög makaroner över hela matrummet och jag fick makaroner innanför kläderna och allt.
Ibland får man vara barnslig tycker jag!  

Nu ska jag läsa igenom ett svenska häfte och ikväll är det Kungarna av Tylösand.
Det att det är riktigt kul, just för att jag fattar inte hur man kan göra allt det där i tvn och vara stolta över det.
Dom är så patetiska att det blir kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0