5 september

Heej, nu ska jag försöka skriva ett snabbt inlägg innan jag hoppar in i duschen.

Igår var jag på restaurang med mamma & pappa. Eftersom vi skulle fira min mamma.
Vi åkte in till Gamla stan och åt på Tratteria Romana, sjuuukt god italiensk mat!
Den restaurangen rekomenderas starkt!
När vi började röra oss hemåt så sa min älskling att han skulle komma och sova med mig.
Så gulligt och impulsivt av honom, älskar sånt!
Det blev ett riktigt bra avslut på kvällen, att somna i min älsklings famn.

Idag åkte jag och min pojkvän in till stan och letade som en dåre efter en höstjacka till mig.
Tillslut hittade vi en, som jag provade hundra gånger tills jag beslutade mig att köpa den.
Efter att gått i affärer i flera timmar så satte vi oss ner och åt en god middag.
Avslutade dagen med bio.
Vi såg I rymden finns inga känslor, filmen var faktiskt bra med mycket skratt.


Baby<3




Kommentarer
Postat av: Madde

Åhhh älskar I Rymden Finns Inga Känslor! :D <3

2010-09-07 @ 18:02:28
Postat av: Emmy

Den var verkligen bra :) <3

2010-09-09 @ 20:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0