6 september

Idag började dagen med att jag och min klass skulle åka till Utö.
Vilket härligt väder det var, nästan sommarväder.
Vi blev guidade av en tant där och sedan vi fick göra lite egna saker inom naturkunskap och turism som vi sedan ska redovisa.

När jag kom hem sedan så var jag sjukt trött.
Så jag åt "middag" och efter ett tag somna jag.
Blev väckt av min mamma som sa att jag skulle följa med henne och stor handla.
Helt yrvaken tar jag på mig skorna och sätter mig i bilen.
Vi stor handlade i flera timmar...
När jag kom hem så hoppa jag in i duschen.
Nu ligger jag i sängen och ska se på tv lite innan jag somnar.

Här kommer lite random bilder från dagen:

Ana och Emma skit söta

Emma  som var lite besviken på sin mat

Sofia och Ana

Lotta gillar banan...hehe


Så mysigt!

Sofia tog en powernap på slutet av dagen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0