9 september

Hellu!
Just nu tittar jag på idol, det är sjukt kul att titta på auditions!
Skoldagen var väldigt seg men vi har alltid typ 2 timmars håltimme varje dag.
Ganska segt.
Men imorgon är det fredag, vilket är underbart!
Finns inget bättre än helgerna.
Imorgon blir det ännu en skoldag med 4 lektioner, det borde jag väl klara av?

Efter skoldagen ska jag träffa Maria.
Vi ska ha en tjejkväll, det kan behövas.
Förr hade vi alltid tjejkvällar men nu för tiden händer det inte lika ofta.
Så det ser jag verkligen fram emot imorgon.

När idol är slut så ska jag nog försöka fixa mig inför att lägga mig.
Titta tv en stund och sedan däcka.



Kommentarer
Postat av: Madde

Åh vilken fin bild! :) <3

2010-09-11 @ 20:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0