Känner mig taggad för helg

JAG VILL HA HELG NU!
Men jag tänker positivt, bara några lektioner imorgon och sedan är det helg.
Efter skolan åkte jag till gymmet, jag var riktigt irriterad på småsaker när jag kom dit.
När jag hade gymmat klart så var det som att mitt humör vände totalt och jag var glad igen.
Att gymma kan hjälpa så mycket, när man är arg får man enkelt ut sina aggressioner.

När jag kom hem tänkte jag testa sån här nutrilett shake istället för att värsta mellanmålet när jag kommer hem.
Alltid när jag har tränat så är jag såå hungrig.
Det var en sådan besvikelse efter jag drack den, det smakade så konstgjort och äckligt.
Kanske någon annan som har testat den?
Jag måste nog testa en annan smak.

Vad har jag mer gjort idag?
Jo, pluggat har jag gjort. Så är det när man går en plugglinje.
Spanska glosor och matte var jag tvungen att plugga.
När mamma kom hem så hade hon med sig en överraskning.
Hon hade med sig sushi! Hon vet att jag älskar sushi och det är verkligen nyttigt.
Till efterrätt hade hon köpt jordgubbar, dom var så goda.



Oj nu känns det verkligen som att inlägget bara handlade om mat.
Men får skriva något annat i nästa.
Ska snart sova, upp tidigt imorgon igen.
Men jag måste titta klart på CSI och se om det är något kul program efteråt.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag hade också sett fram emot helgen men nu när jag är sjuk känns det inte kul alls :(



Snälla skulle du kunna göra mig en tjänst?

Gå in på den här sidan:

http://nightlife.se/content/12391

och rösta på mig (Sandra Orrebro)

som Umeås bästa blogg ^^,

2010-09-24 @ 12:39:38
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0