Mysigt

Mysig frukost, te och scones.
Finns det någon bättre lördagsfrukost?
Scones är så gott och det var längesen jag gjorde det.
Men det går så snabbt att göra och jag kände mig kreativ idag. 
Ganska sen frukost men det är helg, fast vi åt klart för ett tag sedan.
Just nu ligger vi i soffan och är riktigt mätta, vilken tur att det går en helt okej film på tvn.

Snart tänkte jag rycka upp mig och ta en dusch och fixa mig.
Så får vi se vad som händer resten av dagen.
Men ikväll vet jag att jag och älskling ska på restaurang i stan.
Verkligen perfekt lördagsmys.

Slänger iväg ett inlägg senare idag!

Mina scones kanske inte ser så goda ut men det var dom!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack vad snällt av dig :)

Ska du göra något kul ikväll då? :)

2010-09-25 @ 17:13:34
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag ska fara på bio :)

2010-09-25 @ 17:32:28
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0