Natti natt

Hellu, nu är jag klar för att sova.
Min dag i stan med min älskling var underbar.
Gick runt i lite affärer och min älskling köpte riktigt snygga kläder.
Vi åt en god middag också.
När vi satt ute i stan och bara tog det lugnt då kom det värsta reggaemannen.
Han frågade om vi hade 4 kr så att han kunde åka pendeltåget hem.
Snälla som vi var så fick han det.
Då sa han : Nästa gång ni ser mig då får ni dom tillbaka, jag svär på gud! Jag gör allt för er då!
Jag svääär på guuud! Tack tack.
Sedan gick han där ifrån skitglad.

Det finns så mycket random folk i stan.
Vi gick faktiskt och såg på bio, det var väldigt oplanerat.
Älskling ville se toy story 3 och är klart att vi gick och såg den också.
Den var riktigt bra faktiskt, skratta väldigt mycket.
Perfekt avslut på en söndag är verkligen att se på bio.

Nu ska jag sova!



Jag idag

Älsk som försökte gömma sig för kameran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0