11 april

Herregud det är snart mitten av april?!? Vart har all tid försvunnit?
Hej förresten, jag vet att ni har saknat mig men har inte haft ork att skriva för det har hänt ganska mycket i helgen. Men det får inte veta något om...
I helgen har jag inte gjort något speciellt förutom att jag åkte hem till min älskling igår och pussa på honom. Eftersom min plutt har varit sjuk så har jag inte kunnat träffa honom :( men inte söndags kunde jag inte låta bli att träffa honom.
Idag hade vi våran klass som en mässa. Vi var gruppvis i klassen och så hade vi en turismort som vi skulle marknadsföra så bra som möjligt. Det var väldigt mysigt. Alla hade tända ljus,växter, musik, godis, läsk och mingel precis som det ska vara på en mässa.
När jag kom hem så satte jag mig och pluggade och sedan jobbade jag.
Nu ska jag titta på slutet av "Mamma byter bo" innan jag går och duschar och sover.
Bye!

Min klass på våran mässa!
Bilden snodde jag från Josefin i min klass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0