12 april

Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg innan jag somnar. Idag var en lång skoldag och jag hade utvecklingssamtal också. Det gick bättre än vad jag trodde faktiskt. Plus att jag fick godkänt på mitt matteprov som jag trodde gick dåligt.
Jag kom hem vid kl 5 och då satt jag och tog det lugnt några minuter. Sedan var det middag, banan-ugnspannskaka. Det var riktigt mums!
Sedan satte jag mig och jobbade ett tag och efter det blev det lite plugg. Helt plötsligt blev klockan jätte mycket. Så jag hoppade in i duschen och nu är jag här. Jag ska försöka slappna av i två sekunder innan jag somnar och det blir en ny dag.
Puss mina pussgurkor!

Bild från i helgen på mig och min bebis Julius som ser ut som en kines där. Så söt!
Mina händer ser typ gigantiska ut men det kan vara för att han är så liten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0