18 april sammanfattning av dom första dagarna på lovet

Heej! Åh vad jag älskar att jag har påsklov och det har varit underbart väder ute dom senaste dagarna! Snälla solen fortsätt att skina ett par dagar till!
I fredags kom min älskling hem till mig och hade så mysigt! Vi var båda trötta och hade en hemma kväll.
I lördag satt vi ute hela dagen och njöt av solen. Sedan på kvällen bytte vi om och fixade oss och åkte till söder. Vi åt en mysig middag. Sedan gick vi runt på söder i solskenet och köpte en glass. Vi såg också bion "Water for elephants". Jag älskade filmen, det var så vacker, sorglig och alldeles underbar!



I söndags tog vi sovmorgon och sedan satt vi ute i solskenet och åt frukost. Senare på dagen så gick vi till affären och handlade. För vi skulle laga middag åt hela familjen. Kvällen var bara en myskväll, vi satt och spelade playstation och tittade sedan på en film.
Idag var vi båda riktigt trötta och det tog lång tid innan vi orkade göra något. Men vi gjorde våfflor idag och hade glass och jordgubbar till. MUMS!
Sedan åkte jag hem för min älskling skulle lana med grabbsen ikväll. Det kan jag unna honom. För han ska ändå hem till mig på torsdag! hihi!
Nu ska jag sätta mig och se tv!

Fråga mig inte ens varför min pojkvän har 3D-glasögon på sig, haha!
Kärlek<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0