22 april

Hej, nu kom jag precis in. Jag har suttit ute med familjen och ätit grillat till middag. Jag har suttit ute i solskenet hela dagen. Det var så himla mysigt! Jag blir så lycklig av vädret!
Tjejkvällen som jag var på i onsdags var verkligen lyckad. Vi lagade middag tillsammans och det blev såklart tacos. Det är den ultimata maten på tjejkvällar! Efter middagen så såg vi på en fotbollsmatch eftersom Ana är en lite fotbollsnörd, hihi. Men satt samtidigt och pratade massa strunt om allt och inget. Under fotbollsmatchen fixade jag och Emma lite gottis. Smält choklad som vi doppade i frukt, det var så mums! Jag hade så ont i magen efter allt mums jag hade fått i mig. Efter fotbollsmatchen gick vi och fixade sängarna och letade efter en film att se. När vi väl hade slagit igång filmen då slocknade vi alla! Hah!
Igår kom min bejb hem till mig och vi myste sönder, eftersom vi inte kommer ses något mer på lovet. Jag fick ett sött påskägg från han också. Min bebis! Jag tror att vi var uppe halva natten och bara pratade, eller inte bara pratade men men, hihi.
Så vi var ganska trött imorse när vi klev upp tidigt eftersom min bebis skulle åka hem.
Nu ska jag se på tv och ta det lugnt resten av kvällen!

det bästa på påsken är godiset och umgås med pojkvännen!<3

jag och mitt gulliga påskägg

jag och min söta bebis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0