3 april

Hej hej, tänkte bara säga adjö till den här helgen. För det är snart slut... *snyft*
I fredags kom min baby hit efter skolan, som jag hade längtat efter honom. Jag hade inte träffat honom på två veckor, jag fattar inte hur jag hade klarat mig utan honom.
På fredagen blev det mycket mys, middag väldigt sent på kvällen och vi somnade nästan efter vi hade ätit middag. På lördagen blev vi väckta ett antal gånger av katterna som sprang in i rummen och sprang runt hundra varv och rev ner saker och ut igen. Så jag och min älskling bestämde oss för att kliva relativt tidigt. Vi fixade oss i ordning och åt en ordentligt frukost innan vi åkte till stan.
I stan blev det ordentligt med shopping, stackars älskling som följde med mig till hundra affärer. Jag fick med mig en hel del hem från stan. Det blev två klänningar "väldigt nödvändigt", en plånbok, en sjal, ett par skor och lite smyckessaker. Jag vet att jag är en shopaholic...
Den här tråkiga söndagen har jag spenderat att plugga, vilket var sämst.. Just nu sitter jag och äter vaniljglass och jordgubbar och tittar på "Stockholm - båstad".
Efter det ska lilla jag sova!

min sötnos!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0