4 mars

Så här såg jag ut imorse, när jag visste att jag hade mitt jobbigt geografiprov att göra. Fast såhär ser jag alltid ut på morgonen. Hah! Fick en kommentar av pojkvännen i lördags när vi gick förbi en affisch där den där kycklingen var med i.
Han : Älskling sådär såg ju du ut i imorse! och så pekar han på kycklingen.
Jag : Meeeen tack då!
Nu efter jag äntligen har gjort provet så känner jag mig otroligt lättad. Nu är det stora svåra geografiprovet över!
ÄNTLIGEN! Jag säger bara att det var duktigt av klassen att alla blev "sjuka" till det här provet. 6 av 24 i klassen skrev provet. Tummen upp för min klass!
Men nu är jag på bra humör, wiiiiiiie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0