Min stora kärlek

...den filmen ser jag nu på tvn. Det är en sån mysig film. Älskar budskapet med filmen som är att insidan betyder egentligen mest.
Jag fick med mig lite små saker hem idag från shoppingturen med Sofia. När jag kom hem så satte jag mig och pluggade, eller jag försökte iallafall.
När familjen kom hem så blev det liv och rörelse i hemmet. Dom tog min säng och massa andra saker och slängde. För vi ska ju renovera min rum så fort vi hinner. Så jag var tvungen att riva ut alla mina saker, rensa och städa. Vilket var extremt jobbigt eftersom jag är så förkyld att jag knappt kunde andas.
Men nu är jag äntligen klar, några timmar senare.
Jag ligger och tittar på filmen i min nya bäddade säng, ingenting slår det!
Ska gå och hämta te i pausen, men ha en bra kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0