8 augusti

Godmorgon!
Igår var helt underbart! Tyvärr var inte alla i vårt gäng där. Ana-Maria saknades för kvällen. Vi började med att gå och handla ingredienser till vår middag. Vi bestämde oss för att göra en megastor sallad med massor av tillbehör. När vi kom hem till tvillingarna så var det dags att börja hacka massor av grönsaker m.m. Jag fick ta på mig det mest "komplicerade" som dom kallade det i köket. Jag kokade pastan och skar upp fetaosten.
Jag tror vi satt kvar vid matbordet i 1,5 timme. Vi sitter alltid och babblar hur länge som helst. Sedan avslutade vi kvällen med att titta på Scary movie 2. Vi har sett det tusen gånger men det går att se den igen! Kvällen avslutades med att jag fick skjuts hem och var väl hemma runt halv 1?
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra helt ärligt. Men det gör inget, något lär jag göra.

Bilder:

Lotta checkar in chokladpuddingen.

Emma med sina craaazy eyes.

Sofia gör sin special dressing!


Mina slavar i köket!


Muuums


Jag med min chokladpudding

Ödledamen

Dexter myste med oss i soffan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0