22 december

Oj oj oj snart är det julafton!
Vid 11 tiden idag åkte jag och min far på lite ärenden. Vi kom lagom hem till när Adam kom. Det var så härligt att få gosa lite på sin pojkvän innan jul! Sedan lämnade jag över alla julklappar han skulle ta med sig hem. Jag fick även en julklapp av honom som jag öppnade med honom. Det var ett sådant fint halsband! Sedan som en extra julklapp så ska vi åka iväg på en shoppingrunda efter jul. Då ska jag få välja ut något mer som julklapp. Han är så söt! Han var tyvärr att åka efter middagen...
Just nu ligger jag i sängen och ser på någon tråkig film. Jag fattar inte ens vad det handlar om. Jag ska snart sova för imorgon ska jag upp tidigt igen!
Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0