10 februari

Hej, pluggnörden är här... Fast jag har gett upp att  plugga nu. Istället sitter jag och tittar runt på olika resor. För jag vill åka utomlands. Jag vill åka utomlands med min käraste och jag vill det nu!
Tänk att bara kunna ligga och sola på en strand och bada hela dagarna. Tänk att bara kunna ha kul och umgås med den man älskar utan att tänka på allt annat som är hemma. Skulle vara så skönt att komma bort här ifrån. Jag vill till solen nu och bort från snöovädret, kylan och halkan.
Men nej nej nu ska jag inte drömma mig bort. Även fast jag vill det.
Jag tänkte duscha snart och sedan gå och lägga mig. Jag har två prov imorgon och det får gå som det går. Jag kan inte göra något annat än att göra mitt bästa!




Take me away...
bilder från google.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0