14 februari

Det finns ingen som har en lika fin och underbar pojkvän som mig!
Min baby kom hit med 2 fina rosor som var lika långa som mig typ. Skit fina! Han hade också köpt med sig godis till mig, så gullig! När han kom hit så hade jag gjort i ordning middag med lite tända ljus. Efter middagen så lekte vi lite med photobooth och det blev mycket skratt. Sedan gjorde vi i ordning te och tog våra cupcakes och bara myste i sängen. Tiden gick sjukt snabbt idag, för helt plötsligt så skulle min älskling hem... Jag ville inte släppa honom men jag var tvungen. Jag saknar honom redan!
Älskar att du och jag har lika sjuk humor<3
Du är så söt att jag bara vill äta upp dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0