15 februari

Nu är jag hemma från skolan. Idag hade vi simning i skolan... Jag hatar simning och att visa sig i bikini det här årstiden. Men jag gjorde det faktiskt, jag var med. Idag hade vi livräddning och låtsas som att man har ramlat genom en is och ska ta sig upp med sjukt tung packning. Iallafall den lektionen var verkligen inte det roligaste lektionen och vill aldrig göra om det.
Eftersom idrottslektionen drog över på tiden så missade vi hela mattelektionen just för att vi skulle hinna äta lunch idag. Efter vi hade ätit så var det svenska lektion och sedan skulle jag haft en till lektion. Men det är ganska svårt att jobba med ett grupparbete när ingen typ var där idag. Så jag åkte hem istället.

Nu ligger jag i sängen framför tvn och jag är väldigt nära på att somna. Vilket jag nog kommer att göra, bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0