17 februari

Hej!
Idag var jag i skolan ett tag för att jag hade engelska mitterminsprov, dom är alltid så svåra. Själva provet gick väl sådär. Efter provet åkte jag och Natta in till stan och åt på doken, mums. Sedan åkte vi vidare till naturhistoriska riksmuseet. För vi ska guida där på tisdag så vi var där och skrev upp information och gick runt lite. Sedan kom Lollo och Kim som jag ska guida med och jag följde med dom runt medan dom skrev upp information och vi planera lite.
Sedan tog vi tunnelbanan till skogskyrkogården för Kim hade ställt sin bil där. Hon tog körkortet för 2 dagar sedan när hon fyllde 18, skit duktigt ju! När vi kom till bilen så krånglade den och vägrade gå igång. Kim fick panik och jag försökte lugna henne typ.
Sedan när hon gjorde sista försöket på att starta bilden och hon vred om nyckeln då startade bilen. Oj, vad glad vi var! Sedan dunkade vi hög musik i bilen hela vägen hem och snacka.

Nu ska jag försöka plugga inför spanska provet som är imorgon. Känner mig lite stressad och min ena visdomstand är på väg att komma upp och det gör sjukt ont!



Nattis <3


Kim är alltid lika sexig!

Lollo och Kim


Kommentarer
Postat av: natta

HAHAHAHA MÅNGOOBILD XD <3

2011-02-17 @ 19:01:26
URL: http://nattas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0