20 februari

Just nu sitter jag och tittar på solsidan. Jag kommer se på tvn och mysa resten av kvällen.

I lördags kom min pojke hit och vi myste sedan åkte vi in till stan och åt middag. Vi tog sedan en kvällsbio, vi såg "Green hornet 3D". Det var en actionrulle med komedi, den var bra!
Vi kom hem till min pojke sent på kvällen och då tittade vi på en film innan vi gick och la oss. Imorse var vi tvungna att kliva upp tidigt för att baby skulle spela match tidigt. HAN skulle upp men det var JAG som var tvungen att få upp honom ur sängen. I en halvtimme krigade jag för att få upp honom, jag klädde till och med på honom. Min lilla bebis!
Medan han spelade match så satt jag och pluggade. Jag duschade och fixade lite innan han kom hem igen. När min baby kom tillbaka åt vi lunch och sedan låg han och sov i min famn medan jag tittade på tv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0