6 februari wonderful

Heej!
Jag skrev inget i bloggen i fredags för att när jag kom hem från skolan så tog jag bara min väska och bytte om snabbt för att sedan åka hem till pojkvännen. Jag kom fram till min kille ganska sent, då åt vi middag och bakade kladdkaka innan "Let´s dance" började.
Fredagen blev bara en riktig myskväll med pojkvännen. På lördagen vaknade vi ganska sent och vi var väldigt sega på att komma upp ur sängen. Vi är ganska duktiga på att sova bort dagarna på helgerna, eller iallafall väldigt svårt att ta oss upp ur sängen.
Men efter vi hade ätit "frukost" så hann vi bara titta på tvn en stund innan vi var tvungna att fixa oss och åka in till söder. För min pojkväns familj och släkt hade bjudit med mig på musikal. Innan musikalen åt vi middag på "Gröna Jägaren". Musikalen vi såg var Romeo och Julia! Musikalen var så himla mysig och rolig!
Idag var vi sega som vanligt men vi umgicks bara för att jag var tvungen att åka hem ganska tidigt eftersom min babe skulle plugga. Men helgen har verkligen varit underbar!

Just nu tittar jag på Solsidan och ikväll är det "Wallander - skulden" på tv. Perfekt avslutning på helgen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0