8 februari

Jag har egentligen ingen lust att skriva. För vem vill ändå läsa om mitt "intressanta liv"? Jag gör ju typ samma sak varje dag. Men man hinner inte med så mycket annat.
Så idag var det skola och jag var väldigt snabb på att dra där ifrån när jag hade slutat. För jag har varit på jätte konstigt humör idag. Jag hade helst bara velat vara ensam idag och slippa träffa någon. Men när man är i skolan så måste man vara social...
När jag kom hem så satt jag och pratade med Mami lite, hon är hemma och är sjuk. Hon kunde behöva lite sällskap inte för att jag var världens roligaste sällskap.

Nu har jag försökt plugga lite. För jag har 2 prov på fredag, spanska och geografi... De ämnena jag har svårt att få godkänt i... Toppen.
Jag känner hur alla kommer bli så positiva och glada av att läsa det här inlägget..eller inte. Men alla dagar kan inte vara en bra dag?

Nu ska jag ta en dusch och sedan dricka en kopp te, Adios!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0