This is for you

Du är en underbar vän. Jag hatar att vi har glidit ifrån varandra på det sättet vi har gjort...
För du förstår dig på mig lika bra som jag förstår mig på dig. Du och jag har gått igenom liknande saker som gör att vi förstår varandra på ett helt annat sätt. Vi behöver inte säga något utan vi känner bara på oss när det har hänt något. Du och jag kan säga allt till varandra, vad hände med oss egentligen.
Jag har saknat dig så enormt mycket... Jag saknar alla minnen med oss, så många gånger du och jag har skrattat med varandra och gråtit tillsammans.
Jag kommer alltid finnas här för dig. Jag är tillgänglig för dig dygnet runt.
Tack för du fanns här för mig idag, idag när jag behövde en äkta vän. Äkta vänner kan glida isär men alltid hitta tillbaka till varandra. Det visar bara att du är en äkta vän.


Jag har ingen nyare bild på oss sedan i somras, men det ska det bli ändring på <3


Kommentarer
Postat av: natta

älskar dig! <3

2011-02-16 @ 16:22:49
URL: http://nattas.devote.se
Postat av: Anonym

Profilbild Emmy! :D <3

2011-02-16 @ 22:19:43
URL: http://wolfiz.devote.se
Postat av: kiiimpah

FIN BILD!!

2011-02-26 @ 23:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0