vad är det för dag imorgon?

Jo, det är fredag!
Veckan har gått så snabbt, det kändes som att jag precis sa det men det var en vecka sedan!
Efter skolan var jag och gymmade. Det känns bra!
När jag kom hem så umgicks jag faktiskt med min bror, det är väldigt sällan han och jag har en riktigt konversation med varandra.
När mami och pappi kom hem så lagade vi mat. Sedan tittade vi alla på tv tillsammans, det kändes som att vi behövde umgås lite. För åker till pojkvännen imorgon så hinner inte träffa dom imorgon.

Just nu tittar jag på programmet "Svenska maffia" på kanal 4. Efter det ska jag faktiskt sova!

En bild jag tog i somras i Tyskland, jag älskar elefanter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0