1 januari Ett nytt år

Heej, nu lever jag igen. Behövde en dusch,sömn och mat när jag kom hem och nu är allt avklarat.
Gott nytt år förresten!
Vilken sjuk kväll det var igår, det hände så mycket igår att jag inte orkar skriva om allt. Jag kan bara säga att det blev en lyckad kväll hemma hos Johanna.
Alla var fulla och glada och roliga människor. Jag var iallafall inte en av dom som däckade innan 12 slaget. Innan 12 slaget så gick vi till ett centrum för att se på fyrverkerierna, så vi gick i snöstormen för att se på några fyrverkerier. När vi kom tillbaka in igen så fortsatte festen med mer dans, dryckesspel och massa prat.
Runt kl 6 imorse försökte vi gå och lägga sig men det blev inte så mycket sömn för mig. Varje gång jag äntligen somna så vaknade jag av att Billy låg och spydde. Så det blev inte så mycket sömn, halv 10 så gav jag och Johanna upp att försöka sova.
Jag var ganska slut när jag kom idag kan man säga...

Just nu ligger jag i sängen och tittar på "Fångarna på fortet", blir väl sängen hela kvällen.


inte så nyktert...runt kl 4 imorse?



innan 12 slaget och snöstormen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0