12 januari

Hej alla glada!
Jag är riktigt trött och jag skulle egentligen vilja sova. Men nej, jag har massor att plugga. Så ska försöka orka att plugga. Efter min korta skoldag så åkte jag till gymmet och jag körde kondition i ca 80 minuter timme. Det var riktigt skönt att gymma och jag känner mig riktigt glad efteråt.

Det var någon som var anonym som hade kommenterat diet inlägget som jag skrev igår.
Anonym : de inlägget har du lagt upp förut?
Svar : Jo, det är sant att jag har lagt upp det förut. Jag la till lite småsaker i inlägget nu eftersom jag har lite mer erfarenhet. Jag la upp inlägget igen just för att jag ska börja med träningen och äta "rätt" igen. Det var som en påminnelse för mig själv bara 

Nu ska jag börja plugga!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0