19 januari

Hej alla som är vakna!
Idag hade jag bara två lektioner idag, det var riktigt skönt. Fast det var ganska jobbigt att kliva upp kl 6 på morgonen och veta att min första lektion var spanska. Inte mitt starkaste ämne.
Efter skolan åkte jag direkt till gymmet. Jag gymmade i 2 timmar,  svetten bara rann! Jag har redan ont i kroppen, älskar att ha träningsvärk för då vet jag att jag har kört hårt på mig själv.

När jag kom hem så hoppade jag in i duschen och sedan blev det en powernap för mig. När jag vaknade igen så lagade jag och pappa middag.
Just nu tittar jag på tv, ska snart fixa lite med saker och tvätta.


När jag klev av bussen idag så var jag bara tvungen att ta ett kort. Det var så fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0