23 januari slut på helg

Hej, jag vet att jag har haft en dålig uppdatering. Men att umgås med min pojkvän var den största prioriteringen i helgen.
Igår var jag och min pojkvän på restaurangen Entré och det var riktigt mysigt och god mat. När vi kom hem på så blev det en skräckis och massor av mys.
Det har verkligen varit en underbar helg med min pojkvän. Jag hade saknat min pojkvän så mycket, jag hade inte träffat honom på 2 veckor. Att bara ha honom i närheten av mig kändes underbart. Jag vet inte vad jag ska skriva för jag älskar honom så mycket att jag inte kan sätta ord för kärleken.
Det kommer bli svårt att sova inatt utan att sova i hans famn...

Just nu sitter jag och tittar på "Morden i midsomer", helt okej att titta på en söndagkväll. Sedan ska jag duscha innan jag ska försöka sova.

Hoppas ni har en mysig söndagkväll!


14 månader idag, tiden går väldigt fort <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0