25 januari

Heej alla gullungar!
Nu ska jag berätta om min intressanta tisdag. Dagen började med idrott men jag var inte med för jag har största migränet 
Jag slutade ganska tidigt idag och då bestämde sig jag och Johanna att gå till ungdomsmottagningen för att boka tid. Johanna och jag satt bara och snackade skit ett tag sedan.
När jag kom hem så åt jag en macka och tog en huvudvärkstablett. När jag hade tittat på tv ett tag så slocknade jag och vaknade lagom till middag.
Jag har städat min garderob också och nu har jag precis gjort klart min spanska läxa. Yay, vad duktig jag har varit!

Nu tänkte jag njuta av att titta på tv, för det är mycket att titta på ikväll!



Jag och min pojkvän är alltid lika söta!

Min pojkvän har stooooora bruna ögon... hihi!


Kommentarer
Postat av: Tildah

haha jah! :D

2011-01-25 @ 21:10:27
URL: http://tiiildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0