26 januari

Hej!
Just nu sitter jag och tittar runt på olika sidor. Jag är sjukt taggad på att göra egna smycken igen. Nu när jag har tittat runt på olika hemsidor så blir jag riktigt sugen på att göra egna. Det kanske är dags att beställa hem egna saker snart.
Idag var det en kort skoldag igen, vilket var skönt eftersom jag har mått så dåligt dom senaste dagarna. När jag kom hem kröp jag ner under täcket med en varm kopp te. Det har varit vårväder ute idag och solen sken men tyvärr var det riktigt kallt ute. Jag var tvungen att ha på mig min tjocka halsduk och allt idag.

Nu ska jag titta klart på ett program på tvn som har blivit en av mina favorit program.
Sedan ska jag hjälpa pappi med maten!


Jag tittade ut genom fönstret och kunde inte låta bli att ta en bild. För himlen var så vacker när den skiftade färg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0