27 januari

Oj, redan fredag imorgon? Dagarna verkar bara flyga iväg helt plötsligt.
Idag fick jag sluta riktigt tidigt! Halv 11 istället för klockan 3, jag var så happy! Stannade kvar i skolan och umgicks med tjejerna ett tag och åt lunch.
Sedan var det bara att åka till gymmet. 2 timmars träning blev det, *STOLT*
När jag kom hem så tittade jag på tvn en stund, tog en powernap. Blev väckt att min lillebror kom in till mitt rum och skrek något.
Då gjorde jag lite snabbt nudlar till mig för jag märkte hur hungrig jag var! Sedan var jag tvungen att plugga..och det var sjukt jobbigt. Satt över en timme och försökte skriva klart min naturkunskap inlämning. När inlämningen kändes halvklar så satte jag mig i soffan med en kopp te och höll mamma sällskap en stund.

Nu tittar jag på filmen "Not another teen movie". Det kan behövas mycket skratt innan det är läggdags.
Jag har sovmorgon imorgon också, toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0