31 januari


Hej!
Idag har jag vandrat i 5 timmar med min klass, det var idrottsdag. Det var mysigt i början för att solen sken och vi gick längs havet. Men när vi satt och lagade mat på en udde så försvann solen bland molnen och det började blåsa enormt mycket. Hela klassen satt och frös men vi hade kul ändå.
Så jag överlevde den här vandringen också!

Förresten så hade jag en mysig helg med min pojkvän. När jag kom hem till han i lördagskväll så myste vi bara och tittade filmer. På söndagen så tog vi en kvällsbio på söder. Vi såg "Love and other drugs". Det var en underbar film, riktigt vacker film. Min kille tyckte också om filmen trots att det var en kärleksfilm.

Nu ska jag gå och äta middag och sedan plugga vidare med naturkunskapen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0