ÅNGEST

Just nu sitter jag och tittar på säsongsstarten av "Det okända". Jag tycker det är riktigt spännande med andar, men om jag tror på det eller inte är en helt annan historia.

Men jag har största ångesten för att börja skolan imorgon... Jag är inte redo, inte redo för skolan! Jag känner mig helt sönder stressad för att jag vet allt jag måste göra när skolan börjar igen... Allt som måste göras.. *suck*
Jag vill inte, vill inte, vill inte. Jag känner mig som en trotsig tre-åring men jag klarar seriöst inte av skolan än. Jag behöver mer vila, men mer vila får jag inte.
Imorgon börjar allt igen, imorgon börjar andra halvan av 2:an i gymnasiumet.

De som medverkar i "Det okända"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0