när man är tillbaks där allt började

Heej!
Det blev ett väldigt sent inlägg idag men jag har inte haft lust förrän nu. Idag har jag varit i skolan tills kl 2, sista timmen var riktigt seg. Jag satt och räknade ned minuterna.
Efter skolan gick jag till Haninge Centrum, där mötte jag upp Maria och Andreas. Jag tröst shoppade lite idag, för jag är ganska depp sedan jag fick veta att min kille har öroninflamation och det betyder att vi inte kommer ses den här helgen och jag får vänta ännu en vecka. Hoppas min älskling blir frisk snart!
Jag fick med mig en ny silver berlock idag, 2 ringar eller 1 ring och 3 ringar som man ska använda ihop och värmeskyddsspray för håret.
När jag kom hem så var jag sjukt trött och jag vill helst bara gå och lägga mig och inte kliva upp något mer idag. Men jag höll mig vaken till middagen men efter middagen slockande jag. Jag vaknade lagom till slutet av "Let´s dance".
Just ligger jag i sängen och tittar på någon film som går på tvn. Jag kommer nog inte sova än, fast man vet aldrig med mig.

Mina nya ringar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0