2 juli

Hej!
Det var längesen jag skrev här. Jag har jobbat häcken av mig den här veckan och jag ska jobba imorgon också. Jag har alltså inte haft en ledig dag den här veckan. Nästa vecka kommer bli mer hektisk för då jobbar jag dubbelt vissa dagar. Men midsommar har ju varit och allt. Min midsommar var mysig med min pojkvän. Det finns inte så mycket att berätta om idag. Förutom att det är galet varmt ute!! Det var inte så skönt att jobba i köket med diskmaskiner som osade ut 1000 grader värme. Svetten rann kan jag säga.
Snart ska jag sova eftersom jag ska upp halv 5 imorgon, så är det när man tar hand om frukosten på hotellet.

Slänger upp en bild på mig och älskling från midsommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0