29 juli

Hej alla!
Jag var lediga i 2 dagar, så när jag hade jobbat klart i tisdags så åkte jag hem till pojkvännen. I onsdags åkte vi inte till stan i hettan och gick runt i affärer. På kvällen åkte jag och hans familj och bowla, spelade lite flipperspel och sådant. Det var riktigt skoj! När vi kom hem och såg filmen "min låtsas fru", den var ganska gullig! Sedan ville pojkvännen se en till film men då somnade jag. I torsdags mötte jag upp Maria i stan och shoppade lite med henne också.
Idag har jag jobbat på hotellet. Det känns att jag har mycket ansvar när jag jobbar i receptionen. Jag tar hand om alla pengar och hela hotellets ekonomi ungefär. Jag är livrädd att göra något fel och att det är något knas med pengarna.
Nu ska jag duscha och gå och lägga mig i sängen! Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0