3 juli

Hej från en trött tjej!
Känns som att ögonen rullar runt och jag kan inte hålla ögonen öppna. Så trööööött är jag!
Efter jobbet gick jag till 7eleven och köpte en iskall festis och satte mig i skuggan i väntan på att bli upphämtad. Sedan åkte jag med mina föräldrar till massor av affärer. Jag köpte en par sköna jobbskor, ett par luftiga skor,ett par söta leopard tofflor och en ljuslila bikini.
Snart ska jag gå och lägga mig för ska upp med tuppen imorgon. Jag har sjukt ont i fötterna för på jobbet står jag hela tiden upp och lyfter tunga saker och springer runt hela tiden. Så det ska bli skönt att sova och vila kroppen!
Imorgon kommer jag hem någon gång på kvällen, först jobbar jag på hotellet i receptionen och sedan ska jag vara barnflicka på kvällen.
See you when I see you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0