Home sweet home

Jag råkade somna när jag kom hem och sov någon timme. Vilket var riktigt skönt!
När jag vaknade så gick jag och duschade, ville känna mig fräsh igen. Sedan ringde farmor mig och frågade om jag ville äta middag med henne. Eh klart jag ville, vem tackar nej till gratis mat?? Haha nej jag skojade bara! Men det var trevligt att sitta och prata med henne om massor av minnen när jag var liten. Saker som jag inte ens visste om.
Jag kom hem för en stund sedan och jag har packat ordning allt inför imorgon. Jobb, jobb, jobb imorgon! Hoppas det går bra, är lite nervös faktiskt om jag ska erkänna. Första gången jag jobbar helt själv i receptionen och jag är inte helt fullärd än. Men förhoppningsvis går det bra!
Snart är det läggdags för mig! Saknar bara min pojkvännen, inte träffat honom på ett tag. Vill bara pussa på honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0