12 juni

Heej!
Även denna helg har gått snabbt. Hoppas alla har haft en bra helg och njutit av vädret!
I fredags åkte jag till Adam efter Marias student. Det blev en myskväll med grillning. I lördags i den värsta värmen åkte jag och Adam in till stan. Jag och Adam höll på att dö tills vi hade köpt isglassar och vatten. När vi kom hem så lagade vi middag. Kvällen avslutades med filmmys.
Idag åkte vi även in till stan för att byta Adams solglasögon för dem var trasiga. Sedan njöt vi av solen i kungsträdgården. Adam var tvungen att åka hem sedan för att han ska upp tidigt imorgon och jobba.

Bild på älsklingen i kungsträdgården

Det är så utmattande att vara med mig i stan en hel dag så han somna på tåget hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0