14 juni Sista sommarlovet?

Idag hade jag min skolavslutning och det betyder mitt sista sommarlov! Tiden går sååå fort!
Efter skolavslutningen åkte vi hem till tvillingarna och lagade lunch. Vi bara myste allihopa och hade tjejsnack.
Sedan var jag tvungen att åka för jag skulle äta middag med familjen och farmor. Efteråt bjöd farmor på jordgubbstårta. Mums!
Ikväll ska jag bara ta det lugnt för imorgon är det dags att jobba!


Sofia, Ana, Jag & Emma

Sofia, Jag & Emma

Emma, Lovisa, Jag & Sofia

Söta Sofia och Emma som gör en random pose i bakgrunden, the twins


Min underbara klass!

Jag som hittade någon random hatt hemma hos tvillingarna

Tårtan farmor bjöd på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0