19 juni

Just nu ligger jag i min säng och regnet fortsätter att falla utanför mitt fönster.
Regn, regn, regn, det vill aldrig sluta. Jag hoppas att få bättre väder till veckan. Jag jobbar knappt ingenting den här veckan. Men efter midsommar kommer jag jobba nästan dygnet runt i 3 veckor.
Som sagt så var jag hos Adam i helgen. I fredags somnade jag väldigt tidigt, vaknade till när Adam kom och la sig också. I lördags var det helt okej väder så vi gick på en lång promenad. Sedan hade vi en filmkväll bara. Idag spöregnade det, jag hade ångest för att åka hem.
Men nu är jag hemma iallafall.
Jag tänkte gå och poppa popcorn och se en film innan jag går och lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0