3 juni

Heej min lilla blogg!
Det är redan juni! Tiden går fort när man har kul!
Det har gått väldigt bra för mig på senaste tiden, nu låter det som att jag skryter men det gör jag inte.
Jag har fixat 2 sommarjobb nu, Jippi! Idag var jag ledig, så långhelg för mig. Riktigt varmt och skönt ute. Igår var Adam hemma hos mig och myste. Idag är Maria här hos mig, det var typ 5 månader sedan vi sågs. Så vi har en riktig tjejkväll. Först åt vi en god middag ute i solskenet på altanen. Snart blir det dags för chirre och dirre (chips och dipp) för dom som inte förstår! Hah! Förmodilgen blir det tvtittande och mycket tjejsnack. Ha en bra kväll!

Adam & jag, riktig kärlek<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0