8 juni

Idag var jag med klassen på Birka Björkö. Det var en mysig dag. Två timmars båt resa dit. En guidiningstur på en timme vilket inte var den bästa guidningen jag har varit med om. För att det var mygg överallt och det regnade. Guiden var även opersonlig och rabblade upp massor av fakta, det var ganska svårt att vara koncentrerad. Sedan hade vi rast en timme och vi satt på ett berg och myste. Väldigt fin utsikt över havet. Sedan blev det en guidning av några i min klass och efter det väntade vi på båten. Det blev en flum två timmars båtresa tillbaka. Det är inte så konstigt när man är trött!
När jag kom hem så var jag ute med katterna i trädgården. Sedan vet jag inte vad tiden tog vägen för snart ska jag sova!
Imorgon ska jag till min skola och duka matsalen inför 3:ornas student lunch på fredag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0