15 mars

Hur ska man hinna med ett liv efter skolan just nu? Tiden rinner bara iväg och helt plötsligt är det en ny dag.
Igår var det en riktig stressdag. Jag kom hem igår runt kl 5 och skulle sätta mig och plugga inför svenska provet. Min lillebror står i köket och bakar chokladbollar tillslut var jag tvungen att rycka in och hjälpa honom. Då blev klockan halv 6 och jag var tvungen att laga middag till oss. När jag hade lagat mat och vi hade ätit var klockan 6. Då skulle jag åka till sommarjobbsmässan för att lämna in cv i hopp om att få ett sommarjobb.
När jag kom hem var klockan 8 på kvällen var jag riktigt trött. Försökte plugga svenska i en timme och sedan duschade jag och la mig i sängen och slocknade. Det var hela min dag. Stressdag.

Idag var en riktig helvetesdag. Jag och Emma hade idrottslektion idag, vi hade jobbat effektivt i 7 timmar i sträck med arbetet. Vi hade gjort allt som krävdes. Alla i klassen tyckte lektionen var riktigt rolig. Men jag och Emma fick IG på vår egna idrottslektion. Jag tror att ingen kan ana hur irriterade jag och Emma var efter det.. Men det tänker jag inte gå in på. Hela min klass blev upprörd efter dom fick veta vad vi fick för betyg på det.
Iallafall just nu sitter jag och har precis pluggat klart spanska och nu ska jag plugga klart resten som måste vara klart idag. Jag har minst 2 inlämningar per dag att göra den här veckan. Ingen fritid till mig själv...
Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0