22 maj

Hej alla söta!
Snart är denna helg över och vilken underbar helg det har varit!
Jag kom hem till min pojkvän i fredagskväll och då gjorde vi en sen middag. Sedan myste vi tills jag somnade, hihi!
I lördags var jag på interjuv i 3 timmar! Sjukt länge men lärorikt. Sedan åkte jag hem till pojkvännen som började med middagen. Han grillade och allt. Det var super mysigt! På kvällen gjorde han en marängtårta eftersom han hade lovat mig att göra det för ett år sedan på min födelsedag. Men eftersom vi firade 1,5 år i helgen så gjorde han en tårta. Vilken gullig pojkvän jag har!
Jag somnade i soffan sedan medan älsklingen försökte se klart på "sagan om konungens återkomst" på tvn. På slutet av filmen vaknade jag till och då gick vi och la oss i sängen och sov.
Idag vaknade jag upp och mådde riktigt dåligt, jag är väldigt förkyld. Så min älskling tog hand om mig tills jag åkte hem.
Så jaa sedan jag kom hem har jag inte gjort något speciellt.
Nu ska jag duscha och snart sova. Imorgon ska jag upp halv 6 eftersom jag ska praktisera på hotell!




Sötaste <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0