8 maj my weekend

Hejsan bloggen!

Jag har inte haft lust att skriva för jag har varit så less på skolan och allt den här veckan. Så ville inte tråka ner bloggen med massor av deppiga inlägg. Men nu är jag på super bra humör! Jag har haft en sjukt bra helg! I fredags mötte jag och Adam upp min pappa som bjöd oss på kina restaurang. När vi kom hem på kvällen monterade jag och min älskling ihop min säng. Det var så skönt att äntligen ha en ny säng! Sedan när det var klart så såg vi på en film innan vi gick och la oss.

I Lördags monterade vi ihop en byrå och lite andra saker. Sedan började vi fixa oss och åt innan Ana- Marias 18års fest! Det var utklädnad och vi var utklädda till Mimmi och Musse pigg. Festen var riktigt rolig, mycket dans och många skratt! Precis som det ska vara på en fest. Igår vaknade jag och min älskling kl 1 och vi var riktigt sega. Vi fixade lite frukost innan min älskling var tvungen att åka hem. Då monterade jag ihop mitt skrivbord och hämtade ned saker från vinden. Sedan kom Mami hem från Gbg och så åt hela familjen en god middag!

Just nu sitter jag i skolan och jobbar med ett arbete med Sofia!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0