Den tjugotredje var en av dom bästa dagarna i mitt liv

Hej babes!
Jag är på sjukt bra humör! Jag kan säga att mitt liv rullar på väldigt bra just nu!
Jag har fått sommarjobb på min praktikplats! Riktigt najjs! Jag är såååååå glad! Vill hoppa runt och göra glädjeskutt!
Min pojkvän och jag har även varit tillsammans i 18 månader nu eller i måndags. Jag ska även på en annan arbetsinterjuv om någon vecka. Jag gillar min praktikplats, jag trivs verkligen!
Jaa, JAG ÄLSKAR MITT LIV JUST NU! Förutom att jag ska försöka skriva en svenska uppsats...
Aja, nu ska jag försöka plugga. Ville bara dela med mig av min glädje.

Du har en av dom största platserna i mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0