17 oktober

Im still alive..I think?
I helgen har jag umgåtts med min kära pojkvän faktiskt. Fast i lördags tog jag en sväng till stan med brudarna och shoppa. Fick inte med mig så mycket hem förutom några smycken. 
Det var så väldigt mysigt att få umgås med pojkvännen en hel helg.
Idag drog allt skolarbete igång igen och jag känner all press. För det känns inte som att jag kan prestera mitt bästa när jag har så mycket att göra, eftersom jag måste stressa igenom allt. Jag har 2 inlämningsuppgifter att göra varje dag, en stor redovisning och 2 stora prov, någon som vill byta liv med mig denna vecka?
Nu ska jag kasta mig in i duschen för att sedan sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0