2 oktober

Nu rullar vi sakta in mot oktober. Efter den här helgen så känner jag att jag lever. Jag har jobbat hela helgen, klivit upp kl 5 varje morgonen. Imorse när jag gick till bussen kvart i 6 så var det riktigt kyligt ute, jag minns inte sist jag frös så mycket. Det var nästan som att det var frost ute och jag kände att snart kommer väl vintern.
Helgen har bara flugit förbi och imorgon börjar en ny vecka. Hoppas bara att veckan går fort!
Nu har jag precis pluggat klart på psykologin och känner mig ganska redo för prov imorgon.

Min söta pojkvän i fredags, det var så himla mysigt att få spendera några timmar med honom. Eftersom vi inte hade hunnit träffats på två veckor. Varje minut var guldvärd <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0